- Úvod
- Vše o nákupu
- Doprava a platba zboží
Doprava (objednávka DO 2000 Kč): | Doprava (objednávka NAD 2000 Kč): |
|
|
Platba (objednávka DO 2000 Kč): | Platba (objednávka NAD 2000 Kč): |
|
|
1. DPD PRIVATE - Expresní přepravce
DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Kromě časového rozmezí (1- hodinové) v nich najdete přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. Ta je skvělým pomocníkem, abyste svůj balíček měli pod kontrolou a mohli si upravit doručení podle svých představ. V aplikaci DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz můžete: změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr ve výdejním místě, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu. Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti. Platba kartou není možná.
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc nawww.dorucujemeradost.cz.
2. DPD Pickup - doručení do odběrného místa
Vybírat můžete z více než 80 výdejních míst Pickup po celé ČR (tvoří je depa DPD, pobočky Uloženky a smluvních prodejen). Jejich seznam najdete na http://pickup.dpd.cz/
O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem: když DPD vyzvedne balíček v našem e-shopu, jakmile pro vás bude připravený ve výdejním místě, pokud si ho nevyzvednete do 4. kalendářního dne od doručení. Většina výdejních míst má otevřeno i o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní. Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, zaplatíte ji ve výdejním místě v hotovosti. Platba kartou není možná.
Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na
3. Česká pošta - Balík na poštu
Balík Na poštu přináší zákazníkovi možnost, zvolit si jednu z 2 600 poboček, na které pak bude jeho zásilka připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po podání. Zákazník si tak může vybrat poštu třeba v blízkosti svého pracoviště či nákupního centra, kde je zvyklý nakupovat. Novinkou produktu je také systém avizování, a to výhradně formou SMS či e-mailu. Elektronické informování tak u Balíku Na poštu plně nahrazuje papírové výzvy a oznámení. Již v den podání je adresát informován o příchodu zásilky, respektive o uložení zásilky na vybrané poště. A to i s časem od kdy je balík druhý den připraven k vyzvednutí. K tomu pak stačí jediné – dostavit se na poštu s dokladem totožnosti a identifikovat zásilku pomocí podacího čísla, e-mailové adresy či telefonního čísla, na které bylo avízo zasláno. Převzetí zásilky zákazník samozřejmě potvrdí svým podpisem.
Výhody Balíku Na poštu:
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se to hodí Vám
Garance vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den
Adresát dostává informace o zásilce prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání
Pokud adresátovi nevyhovuje vyzvednutí na poště, je možné doručení na zvolenou adresu za poplatek
4. Česká pošta - Balík do ruky
Balík Do ruky přijde za adresátem, kam bude chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo emailu. Snadnější už to snad ani být nemůže.
Výhody Balíku Do ruky:
Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den
Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu
Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání
Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí
Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení
Ve vybraných lokalitách nabízí volbu večerního a sobrotního doručování
- V krajských městech doručuje Balík Do ruky v nových časových pásmech
Pošta s adresátem neustále komunikuje. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uloží na poště.
5. Osobní vyzvednutí
Osobní vyzvednutí je možné na adrese: Ilona Vokálová Brůžová, Pod Vinicí 472, 28129, Žiželice, ve dnech od pondělí do pátku po telefonické dohodě na telefonním čísle 731589420.
6. Zásilkovna
Vybírat můžete z více než 4971 výdejních míst Zásilkovny a z 571 Z-BOXŮ po celé ČR. Zákazník je o svých zásilkách pravidelně informován jak prostřednictvím e-mailu, tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím naší mobilní aplikace Zásilkovna. Úplně první informaci o zásilce (s trasovacím číslem) zákazník obdrží prostřednictvím e-mailu, a to ve chvíli, kdy zadáte údaje o zásilce do našeho systému. Následně zákazníkovi posíláme e-mail a/nebo SMS s heslem pro vyzvednutí ve chvíli, kdy je zásilka připravena na výdejním místě. Celý průběh doručování lze sledovat také v aplikaci Zásilkovna. Zásilka může být uložena na výdejním místě nejdéle 21 kalendářních dní. Tato lhůta může být před Vánoci zkrácena. Zákazník má možnost vyzvednutí zásilky na základě hesla z SMS zprávy. Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, zaplatíte ji ve výdejním místě v hotovosti. Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny. Zkrácená úložní doba na 3 dny. K vyzvednutí zásilky stačí mít na chytrém telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna a zapnuté Bluetooth. Dobírku je třeba zaplatit online.
K otevření Z-BOXu stačí mobilní aplikace Zásilkovna
Po příchodu k Z-BOXu se aplikace automaticky spáruje s vaší schránkou. Pomocí tlačítka v detailu zásilky ji otevřete. Pak už stačí jen vyzvednout zásilku a zavřít schránku. Zásilky na dobírku pomocí aplikace zaplatíte a pokud se Vám nehodí datum vyzvednutí, můžete ho standardně prodloužit.
Cestu balíčku můžete sledovat zde: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Podrobné informace všech plateb
1. Dobírka
Platbu hotově při převzetí zásilky (dobírkou) můžete zvolit u jakéhokoliv dopravce (Česká Pošta, DPD, Uloženka). Při předání balíku od Vás bude převzata celková částka objednávky v českých korunách.
2. Předem převodem na účet
Veškeré info o platbě předem na účet naleznete v emailu, který Vám přijde během pár minut po vytvoření objednávky na emailovou adresu, uvedenou v objednávce. K platbě je také možno využít QR kódu, který naleznete taktéž v potvrzovacím emailu. Pokud nevidíte QR kód, máte s největší pravděpodobností v emailu nastaveno blokování obrázků. Povolte jejich zobrazení.
Číslo účtu je 2700055095/2010, jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky. Zboží expedujeme na Vaší adresu ihned po přijetí celkové částky na náš účet.
3. On line platba
Jednoduše, rychle a bezpečně zaplatíte díky platebnímu systému GoPay. Vaše platba bude na náš účet připsána během pár minut. GoPay nabízí téměř dvě desítky platebních metod.
Zvolte si v 2. kroku košíku mezi způsoby platby, platbu platební kartou nebo bankovním převodem. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do Vašeho internetového bankovnictví. Po přihlášení se vám ukáže předvyplněný platební příkaz, který jen potvrdíte.
Naše ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH.
Doprava a platba zboží
Doprava (objednávka DO 2000 Kč s DPH):
Česká pošta - Cenný balík - ČR - 59 Kč
Radialtrans - expresní přepravce - ČR - 79 Kč
Česká pošta - Obchodní balík - ČR - 80 Kč
Česká pošta - EMS - ČR - 110 Kč
DPD - expresní přepravce- ČR - 119 Kč
Osobní převzetí - 0 Kč
Česká pošta - Cenný balík na Slovensko - 210 Kč
Platba (objednávka DO 2000 Kč s DPH):
hotově při převzetí Dobírkou - 40 Kč
převodem na účet - 0 Kč
Doprava (objednávka NAD 2000 Kč s DPH):
Česká pošta - Cenný balík - ČR - 0 Kč - ZDARMA
Radialtrans - expresní přepravce - ČR - 0 Kč - ZDARMA
Česká pošta - Obchodní balík - ČR - 19 Kč
Česká pošta - EMS - ČR - 59 Kč
DPD - expresní přepravce- ČR - 39 Kč
Osobní převzetí - 0 Kč
Česká pošta - Cenný balík na Slovensko - 210 Kč
Platba (objednávka NAD 2000 Kč s DPH):
hotově při převzetí Dobírkou - 0 Kč - ZDARMA
převodem na účet - 0 Kč
Podrobné informace všech doprav
1. Česká pošta - Cenný balík
Česká pošta doručuje klasický balík do 2 - 5tipracovních dnů (nejedná se o obchodní balík standardně doručený do 24h