MÁTE DOTAZ ?

 

 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 523 Kč
skladem
naše cena 279 Kč
skladem

KONTAKTY

Ilona Vokálová Brůžová
Pod Vinicí 472
28129, Žiželice
tel: +420 731 589 420
napište nám
Bankovní spojení : 2700055095/2010

Vše o nákupu » Jak nakupovat

 

4: V další fázi košíku si můžete vybrat způsob doručení a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje. Pokud jste vybrali některého z přepravců, doručíme Vám zboží až na místo určení. Osobní převzetí je možné v Kolíně po telefonické dohodě. Tel. č.: +420 731589420
5: Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat nebo nakoupit jednorázově bez registrace.
6: Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Prosíme o pečlivé překontrolování zásilky od nás. Reklamace na poškozenou nebo nekompletní zásilku lze totiž uplatnit pouze do 2 pracovních dnů

1: Z katalogu zboží nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit. Pro větší přehlednost jsme ho pro Vás ještě roztřídili do podrobných kategorií, které jsou stále viditelné v levém sloupci.

2: Vybraný produkt si pomocí tlačítka přidat vložte do virtuálního košíku. Opakujte, dokud nemáte v košíku vše.

 

3: Do Vašeho virtuálního košíku se dostanete kliknutím na záložku Košík. Tady můžete zkotrolovat, jestli už máte v Košíku opravdu vše. Nezapomeňte na naše Akční nabídky, které pro Vás pravidelně připravujeme.

4: V další fázi košíku si můžete vybrat způsob doručení a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje. Pokud jste vybrali některého z přepravců, doručíme Vám zboží až na místo určení. Osobní převzetí je možné v Žiželicích po telefonické dohodě. Tel. č.: +420 731589420.

Pokud jste zvolili možnost platby předem, zašlete nám danou částku na náš účet: 2700055095/2010. Jako variabilní symbol uveďte ČÍSLO OBJEDNÁVKY. Jakmile bude daná částka na našem účtu, zboží IHNED vyexpedujeme. O přijetí platby na náš účet, a následné expedici Vás budeme informovat emailem.

5: Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat nebo nakoupit jednorázově bez registrace.

6: Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Prosíme o pečlivé překontrolování zásilky od nás. Reklamace na poškozenou nebo nekompletní zásilku lze totiž uplatnit pouze do 2 pracovních dnů.

7: Informace o zásilce by Vám měli přijít v potvrzovacím emailu objednávky. Pokud se tak nestane zkontrolujte si prosím složku s nevyžádanou poštou (spam). Jestliže se ani zde potvrzovací email o objednávce nenachází, neváhejte nás kontaktovat na tomto emailu nebo tel. čísle 731 589 420. Vše napravíme.